Citat från: Sarek skrivet fredag 18, oktober 2019, 21:29:54Citat från: Birka skrivet fredag 18, oktober 2019, 17:01:11För dem som gillar anagram kan jag rekommendera sidan:Svenska anagram (Krama Agnes svan).Denna generator genererar många skratt när man söker på sitt namn mm.Den sajten var bra, och jag hittade ett par anagram på några nära och käras namn, som är gångbara.Faan, kan inte hitta den sidan. Kan du publicera den? Den är guld värd
Citat från: Birka skrivet fredag 18, oktober 2019, 17:01:11För dem som gillar anagram kan jag rekommendera sidan:Svenska anagram (Krama Agnes svan).Denna generator genererar många skratt när man söker på sitt namn mm.Den sajten var bra, och jag hittade ett par anagram på några nära och käras namn, som är gångbara.
För dem som gillar anagram kan jag rekommendera sidan:Svenska anagram (Krama Agnes svan).Denna generator genererar många skratt när man söker på sitt namn mm.
Apropå detta med Aribagen. Sann historia. Frugan säger - Älskling, vår bil har pussat en annan bil. Personbästa var när hon tog vår ena o pussade vår andra hemma på uppfarten.
Sann historia. Frugan säger - Älskling, vår bil har pussat en annan bil. Personbästa var när hon tog vår ena o pussade vår andra hemma på uppfarten.
Citat från: CLF skrivet söndag 20, oktober 2019, 19:31:00Sann historia. Frugan säger - Älskling, vår bil har pussat en annan bil. Personbästa var när hon tog vår ena o pussade vår andra hemma på uppfarten.Det var ju tur ändå att det inte var värre saker "i farten" som till exempel nedan...
Det här är ändå min favvo