Författare Ämne: Sverige ska skriva på FN:s migrationsramverk.  (läst 11476 gånger)

Utloggad laban77

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 549
  • Affärsomdömen: 2
SV: Sverige ska skriva på FN:s migrationsramverk.
« Svar #15 skrivet: måndag 12, november 2018, 20:51:58 »
http://katerinamagasin.se/fns-nya-migrationsramverk-kommer-detaljstyra-invandring-och-integration-i-sverige/

https://www.di.se/nyheter/klart-fn-stallt-sig-bakom-nytt-migrationsavtal/

Du får släppa Aftonbladet ;)


Ah.. Katerina Janouch, krönikören på Nyheter Idag, som förfasade sig över ett mörkhyat barn i en Åhlens-katalog ;)

Låt gå för det, men lite märkligt ändå att mainstream-media (DN?, SvD?) helt ignorerar den här nyheten, om det nu får så långtgående konsekvenser. Kanske är dokumentet så luddigt skrivet att de flesta skriver på (goda intentioner etc.) och sen inte behöver ändra sig särskilt mycket.

Rödlöga

  • Gäst
SV: Sverige ska skriva på FN:s migrationsramverk.
« Svar #16 skrivet: måndag 12, november 2018, 20:52:58 »
Det här har jag missat. Finns det någon mer saklig rapportering om den här nyheten? Hittar bara vit-makt-relaterad media när jag söker, och det ger jag inte mycket för.
I din egen kommentar finns förklaringen till varför du är så okunnig.

Utloggad Ritva

  • Palladiummedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 354
  • Affärsomdömen: 36
SV: Sverige ska skriva på FN:s migrationsramverk.
« Svar #17 skrivet: tisdag 13, november 2018, 11:04:07 »
Det här har jag missat. Finns det någon mer saklig rapportering om den här nyheten? Hittar bara vit-makt-relaterad media när jag söker, och det ger jag inte mycket för.

Det finns nyanser (no pun intended) i alternativmedia. Tyvärr så måste man söka sig till alternativa kanaler som komplement till mainstream som cirkulerar kring en liten krets i Sthlm. Jag häpnar när jag är ute och lyssnar på dessa socialt omogna karriär-journalisters världsbild. De lever i en helt annan verklighet en vanligt folk och därför tror jag att det är viktigt att lyssna in vanligt folk som börjar ventilera sig på andra plattformar, alla dess skavanker till trots.

Utloggad laban77

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 549
  • Affärsomdömen: 2
SV: Sverige ska skriva på FN:s migrationsramverk.
« Svar #18 skrivet: tisdag 13, november 2018, 15:57:46 »
Det håller jag med om, att även mainstream-media ibland är ganska vinklad. Och du har förstås också en poäng Rödlöga.

Man kan önska sig en helt saklig oberoende publicist som inte drar sig för att ta upp obekväma nyheter, men ibland verkar det svårt att hitta något mellan nervös vänster med beröringsskräck och hatisk höger med politisk agenda. Tillbaka till ämnet.

 

Sponsorer

Opulence by LKL
Exklusiva Samlarmynt

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
Idag kl. 08:41

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47

Centralbankernas guldhandel by gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23