Fick en fundering när jag nyss läste en annan tråd. Det hänvisades till vad den tyske säljaren köper silver för. Är det någon som testat att sälja dit någon gång. Många av oss köper från utland det vet jag, men är det någon som säljer. Är det krångligt osv. Någon som vet eller har förstahandsinfo.
Ska inget sälja, men en vacker dag kanske...