Författare Ämne: Donald Trump! Mannen Myten Legenden  (läst 38982 gånger)

Utloggad Krugerangel

• Platinamedlem
  • *
  • Antal inlägg: 1156
  • Affärsomdömen: 63
SV: Donald Trump! Mannen Myten Legenden
« Svar #75 skrivet: torsdag 09, april 2020, 22:09:24 »
Jag skulle vilja utropa Asrael till vinnare i er lilla debatt.
Och Cyber....ni behöver läsa på och skriva mindre ;)
Klarar ni ta bort konspirations argumentet i debatten så underlättar det inlärnings-förmågan.
Det blir som man tänker och säger.

Det gigantiska familjeföretaget USA/Europa under engelska kungahuset och vatikanens slaveri-system och dess fiat-papper är på ruinens brant. För oss med vakna och öppna ögon följer vi med på vad som händer med spänning.
Inget godtas, inget förnekas, lyssna på alla och följ inte någon.
Bygg upp din egen ädelmetall-reserv, stacka mat och expandera din komfort-son.

Dollarn sätter fortfarande, varje dag, rekord som pappersvalutan som höll längst innan den kraschade.
Alla pappers-system hittils i historien har kraschat och jag tycker det är glasklart framför mina ögon och öron att kraschen sker nu, varje dag, lite åt gången här och där. Vart tog brudarna, champagnen och välfärden vägen?
Så varför skulle inte ett eller flera pappers krascher ske igen? Vi människor har försökt i snart 1000år.
Det funkar inte med Fiat/papper och det har det aldrig gjort.
När bluffen synas och fiatvalutan kraschar så blir det 40/60 krig eller fredlig lösning.
Jag räknade antall timmar jag har läst på om allt möjligt de sista 4åren och kom upp i lite över 10.000h.
Det motsvarar väl ett par universitets utbildningar.
Information om saker och ting som Cyber(m.fl. ) hade kallat konspirations-teorier.

Att prata med en präst, advokat, psykolog, polis, politiker, lärare eller läkare eller andra så kallade utbildade, är för mig samma sak som att prata med vem som helst helt vanlig främmande på gatan.
Alltså, folk flest kan och menar ungefär likadant om det mesta. Cirka överallt i hela världen, fast annorlunda är klart.
Har man tid med att försöka få rätt och göra av med tid för att övertyga/förklara/hjälpa någon "in the end of times"?

Dave på x22report.com rabblar fakta som en kvarn mal mjöl. Det kan ta lite tid att förstå sig på allt han säger och verkligen ta informationen till sig...in i huvudet. -Hallå....han talar till DIG! Lyssna!
Jag har följt med sedan episod cirka 200 så du har mycket att ta igen av information där ute Cyber.
Lär er allt som finns att veta om guld så förstår ni lite lättare varför det är som det är här i världen.
Kunskap bör behandlas ödmjukt inför den okunnige.
Den okunnige tyr fort till argument som knsprtnstriiiiiiiiii för bästa "slander" och försvar för att inte mista sin "normalcy-bias" och för att undvika ännu ett jobbigt "trauma of truth".

! No longer available

Glöm inte att stacka upp lite av allt möjligt innan, under och efter påsken.

Glad Påsk, Krugern...

Tål att bumpas...
Glad påsk på er alla....

Inloggad sff123

• Platinamedlem
  • *
  • Antal inlägg: 1353
  • Affärsomdömen: 51
SV: Donald Trump! Mannen Myten Legenden
« Svar #76 skrivet: torsdag 09, april 2020, 22:58:02 »
Jag skulle vilja utropa Asrael till vinnare i er lilla debatt.
Och Cyber....ni behöver läsa på och skriva mindre ;)
Klarar ni ta bort konspirations argumentet i debatten så underlättar det inlärnings-förmågan.
Det blir som man tänker och säger.

Det gigantiska familjeföretaget USA/Europa under engelska kungahuset och vatikanens slaveri-system och dess fiat-papper är på ruinens brant. För oss med vakna och öppna ögon följer vi med på vad som händer med spänning.
Inget godtas, inget förnekas, lyssna på alla och följ inte någon.
Bygg upp din egen ädelmetall-reserv, stacka mat och expandera din komfort-son.

Dollarn sätter fortfarande, varje dag, rekord som pappersvalutan som höll längst innan den kraschade.
Alla pappers-system hittils i historien har kraschat och jag tycker det är glasklart framför mina ögon och öron att kraschen sker nu, varje dag, lite åt gången här och där. Vart tog brudarna, champagnen och välfärden vägen?
Så varför skulle inte ett eller flera pappers krascher ske igen? Vi människor har försökt i snart 1000år.
Det funkar inte med Fiat/papper och det har det aldrig gjort.
När bluffen synas och fiatvalutan kraschar så blir det 40/60 krig eller fredlig lösning.
Jag räknade antall timmar jag har läst på om allt möjligt de sista 4åren och kom upp i lite över 10.000h.
Det motsvarar väl ett par universitets utbildningar.
Information om saker och ting som Cyber(m.fl. ) hade kallat konspirations-teorier.

Att prata med en präst, advokat, psykolog, polis, politiker, lärare eller läkare eller andra så kallade utbildade, är för mig samma sak som att prata med vem som helst helt vanlig främmande på gatan.
Alltså, folk flest kan och menar ungefär likadant om det mesta. Cirka överallt i hela världen, fast annorlunda är klart.
Har man tid med att försöka få rätt och göra av med tid för att övertyga/förklara/hjälpa någon "in the end of times"?

Dave på x22report.com rabblar fakta som en kvarn mal mjöl. Det kan ta lite tid att förstå sig på allt han säger och verkligen ta informationen till sig...in i huvudet. -Hallå....han talar till DIG! Lyssna!
Jag har följt med sedan episod cirka 200 så du har mycket att ta igen av information där ute Cyber.
Lär er allt som finns att veta om guld så förstår ni lite lättare varför det är som det är här i världen.
Kunskap bör behandlas ödmjukt inför den okunnige.
Den okunnige tyr fort till argument som knsprtnstriiiiiiiiii för bästa "slander" och försvar för att inte mista sin "normalcy-bias" och för att undvika ännu ett jobbigt "trauma of truth".

! No longer available

Glöm inte att stacka upp lite av allt möjligt innan, under och efter påsken.

Glad Påsk, Krugern...

Tål att bumpas...
Glad påsk på er alla....

WOW 6.84 timmar per dag i 4 år då vet man vad man pratar om  :)
Det är bara att lyfta på hatten för er med största respekt och tacka för ert insiktsfulla inlägg

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by JL_GBG
Idag kl. 09:35

Säljes 3st "Världens minsta guldmynt" by Salbazios
Igår kl. 17:45

16 Psyche by Philip
Igår kl. 14:52

1oz Australian kookaburra 2013 by Vedbaronen
Igår kl. 14:48

Säljes svenska silver medaljer för spot. by Salbazios
torsdag 13, augusti 2020, 23:29:18