Författare Ämne: Det är inte bara guld & silver som går upp.  (läst 7862 gånger)

Utloggad MrLibertad

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2080
  • Affärsomdömen: 138
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:47:25 »
Medlemsantalet, trafiken till forumet, sidvisningar, unika besökare, you name it, GÅR UPP, nästan paraboliskt.  :lol:

Vi håller jättekoll på vad som händer med forumet och var trafiken kommer ifrån och vi kan bara
tacka alla som hjälper till att plugga forumet i kommentarer på nyhetssidor, på egna bloggar och
hemsidor osv, helt enkelt lysande (ni får gärna fortsätta med det) :-)

Här är i vilket fall en skärmdump på den månatliga trafikutvecklingen sedan vi drog igång.



SUVERÄNT skulle jag vilja påstå.

Vill man investera i guld eller investera i silver så kommer nog forumet att vara ett bra ställe att hänga på.

Hoppas bara att vi får igång köp och säljsektionerna ordentligt så att folk kan köpa guld eller köpa silver billigare än på t ex Tradera, det skulle vara toppen.
« Senast ändrad: torsdag 12, april 2012, 11:57:39 av MrLibertad »

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #1 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:49:23 »
Skitbra! Ser onekligen ut som vi kommer nå den \"magiska\" gränsen med 100 st registrerade medlemmar med råge innan nyår :D

Det går bra nu, som Petter skulle sagt.

Inloggad Morgan

  • Palladiummedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 435
  • Affärsomdömen: 58
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #2 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:49:49 »
Looking gooood  :D

Utloggad Baltikinkasso

  • Global Moderator
  • Guldmedlem
  • *
  • Antal inlägg: 851
  • Affärsomdömen: 2
  • Corruptissima re publica plurimae leges.
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #3 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:52:31 »
Coolt, rekord i afton förövrigt med 40 användare inloggade senaste 24h och jag såg faktiskt 9 st inne samtidigt för några minuter sedan! Efter 22:00 blir det en jäkla fart här.

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #4 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:53:58 »
Citat från: Baltikinkasso
Coolt, rekord i afton förövrigt med 40 användare inloggade senaste 24h och jag såg faktiskt 9 st inne samtidigt för några minuter sedan! Efter 22:00 blir det en jäkla fart här.

Det är med största sannolikhet beroende på att Google och andra sökmotorer spindlar igenom sajten för att indexera nya sidor. Skulle tippa på att detta sker på regelbundna tider.

Utloggad Jesper

  • Silvermedlem
  • ***
  • Antal inlägg: 158
  • Affärsomdömen: 15
    • http://www.poppe85.se [ej klar]
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #5 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:56:31 »
starkt jobbar folket

Utloggad Baltikinkasso

  • Global Moderator
  • Guldmedlem
  • *
  • Antal inlägg: 851
  • Affärsomdömen: 2
  • Corruptissima re publica plurimae leges.
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #6 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:57:06 »
Citat från: Silverräven
Citat från: Baltikinkasso
Coolt, rekord i afton förövrigt med 40 användare inloggade senaste 24h och jag såg faktiskt 9 st inne samtidigt för några minuter sedan! Efter 22:00 blir det en jäkla fart här.

Det är med största sannolikhet beroende på att Google och andra sökmotorer spindlar igenom sajten för att indexera nya sidor. Skulle tippa på att detta sker på regelbundna tider.

Jag menade registrerade användare, inte gäster. Copy/paste:

Inloggade Medlemmar ( 3 gäster, 10 registrerade medlemmar )
agau, Azure, Baltikinkasso, dm99hean, jesper85m, mfm, Mogge8212, MrLibertad, Silverräven, _o0O0o_
Senaste 24 timmarna (40)...


Edit: nytt rekord :)

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #7 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 22:58:00 »
Gah, andra gången jag läser fel ikväll! Sorry, jag är trött efter en rejäl långpromenad tidigare under kvällen... ha överseende med mina feltolkningar ikväll! :P

Utloggad Jesper

  • Silvermedlem
  • ***
  • Antal inlägg: 158
  • Affärsomdömen: 15
    • http://www.poppe85.se [ej klar]
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #8 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 23:00:26 »
dags att snutta kudde räven :-)

Utloggad Azure

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 543
  • Affärsomdömen: 75
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #9 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 23:09:08 »
Riktigt härligt!

Hoppas det fortsätter att växa och att vi kan få igång livligt informationsdelande och mycket handel!

Inloggad Håa

  • Kopparmedlem
  • **
  • Antal inlägg: 95
  • Affärsomdömen: 5
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #10 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 23:09:18 »
Kul att det börjar röra på sig, lite fler nya inlägg när man loggar in också  :)

Utloggad MrLibertad

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2080
  • Affärsomdömen: 138
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #11 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 23:16:18 »
Citat från: Silverräven
Gah, andra gången jag läser fel ikväll! Sorry, jag är trött efter en rejäl långpromenad tidigare under kvällen... ha överseende med mina feltolkningar ikväll! :P

Har du druckit ikväll räven????  :lol: hehe. (skämt)........ eller har du? Haha.

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
Det är inte bara guld & silver som går upp.
« Svar #12 skrivet: måndag 29, augusti 2011, 23:50:52 »
Citat från: MrLibertad
Citat från: Silverräven
Gah, andra gången jag läser fel ikväll! Sorry, jag är trött efter en rejäl långpromenad tidigare under kvällen... ha överseende med mina feltolkningar ikväll! :P

Har du druckit ikväll räven????  :lol: hehe. (skämt)........ eller har du? Haha.

På en måndag?? Nej så mycket avskyr jag inte måndagar! Lite trött i skallen bara. Jag gick en lång o rask hundpromenad i början av kvällen, fick väl för mycket frisk luft... Eller så får jag skylla på blandningen av reningsverk/oljeraffinering som dominerade luften där jag gick :P

 

Sponsorer

Opulence by LKL
Exklusiva Samlarmynt

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
Idag kl. 16:36

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
Igår kl. 23:56

Mormors Guld by sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47

Centralbankernas guldhandel by gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23