Hallå!
Efter många års stackande så är jag lite sugen på att prova en försäljning genom forumet.
Det som erbjuds är 50 st Rwanda wildlife från 2017 med flodhästmotiv. Notera att dessa mynt säljs i sin originalförpackning i blisters/plastförpackningar i "kartor" om 10, med undantag för en av kartorna som är isärplockad (den översta raden i översiktsbilden). Notera också i översiktsbilden att två av mynten är öppnade ur sin originalförpackning och placerade i zip-lock påsar och en av dem ligger dessutom i myntkapsel.
Rörande pris så lyssnar jag på bud. Om inget bud inkommer inom några veckor så får jag väl pallra mig till Tavex, men det vore kul att få till en affär på forumet, då dessa mynt ändå känns behäftade med lite numismatiskt värde

Säljer minst 10 mynt per affär, men skulle föredra att sälja allt till en köpare. Gör allra helst en fysisk affär i centrala Stockholm på lämpligt ställe. Jag vill inte skicka något innan jag fått betalt och jag förstår att ingen vill betala i förväg eftersom jag inte sålt något tidigare.
Det är bara höra av sig med frågor eller om någon vill ha mer bilder. Just dessa är lite svåra att fotografera när förpackningen reflekterar så mycket ljus. Sen är det lite trist att man måste skala ner bilderna så mycket på grund av storlek.