Har haft svårare och svårare att hitta presenter till min farsa när han fyller år.
Började av en slump att läsa om nödmynt på Liberty silvers hemsida och skickade länken till farsan som genast blev intresserad och babblade på om inflation.
Nu har jag lyckats köpa ihop ett ex av alla typer av mynt som släpptes 1718 och lagt dem i en fin myntask. Det kan ju inte gå fel som present. Mynten är exakt 300 år gamla och släpptes samma år som Karl XII dog.