Författare Ämne: Vad vill män ha??  (läst 38411 gånger)

Utloggad alang

• Palladiummedlem
  • Antal inlägg: 430
  • Affärsomdömen: 0
SV: Vad vill män ha??
« Svar #15 skrivet: fredag 23, mars 2012, 21:50:27 »
Det naturliga för en kvinna med bra gener är att hon är väldigt återhållssam (antal sexpartners är väldigt viktigt). För att man som man ska kunna lita på att en kvinna är kysk så går man väldigt mycket på beteende där det ingår i de egenskaper man instinktivt letar efter att kvinnan i fråga är blyg.

Vad jag menar är att se det inte som en nackdel då det är något fint och väldigt kvinnligt och oskuldsfullt, vilket i sin tur är väldigt attraherande.

Sen så accepterar man som man om en kvinna har haft upp till två sexpartners (om det varit i ett väldigt seriöst förhållande), mer än två så känns det som att dennes promiskuösa nivå är över vad man instinktivt suktar efter. Har en kvinna haft "ONS" så ska vi inte ens tala om vilken kategori man hamnar i.

Men din beskrivning verkar för mig som en väldigt sund tjej, så fortsätt vara den du är!

Med all respekt Alang, men 1800-talet ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn ;) seriöst, räknar du ut en kvinna om hon haft fler än två sexpartners? Om hela inlägget var ironiskt menat så förstår jag sarkasmen, om inte så kan jag inte påstå att jag delar din uppfattning.

Nja, tre är det absolut maximala för mig. Sen vet jag att många inte delar min uppfattning och jag kommer självklart revidera mina krav allteftersom jag blir äldre, men för mig nu är det mina kriterier för en möjlig partner och jag vet att det är många i min ålder som tycker likadant!

Sen som sagt så har det utförts "ONS", då är det inte en kvinna för mig, det visar på en ganska stor brist av karaktär och är faktiskt bara "okej" för män (försöker inte vara sexistisk utan menar att kvinnor ofta kan acceptera att en man haft "ONS" som potentiell partner, men det omvända gäller icke i majoriteten av fall)

Inloggad mega_n

• Global Moderator
  • Rhodiummedlem
  • *
  • Antal inlägg: 2100
  • Affärsomdömen: 232
« Svar #16 skrivet: fredag 23, mars 2012, 21:55:59 »
Det naturliga för en kvinna med bra gener är att hon är väldigt återhållssam (antal sexpartners är väldigt viktigt). För att man som man ska kunna lita på att en kvinna är kysk så går man väldigt mycket på beteende där det ingår i de egenskaper man instinktivt letar efter att kvinnan i fråga är blyg.

Vad jag menar är att se det inte som en nackdel då det är något fint och väldigt kvinnligt och oskuldsfullt, vilket i sin tur är väldigt attraherande.

Sen så accepterar man som man om en kvinna har haft upp till två sexpartners (om det varit i ett väldigt seriöst förhållande), mer än två så känns det som att dennes promiskuösa nivå är över vad man instinktivt suktar efter. Har en kvinna haft "ONS" så ska vi inte ens tala om vilken kategori man hamnar i.

Men din beskrivning verkar för mig som en väldigt sund tjej, så fortsätt vara den du är!

Med all respekt Alang, men 1800-talet ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn ;) seriöst, räknar du ut en kvinna om hon haft fler än två sexpartners? Om hela inlägget var ironiskt menat så förstår jag sarkasmen, om inte så kan jag inte påstå att jag delar din uppfattning.

Nja, tre är det absolut maximala för mig. Sen vet jag att många inte delar min uppfattning och jag kommer självklart revidera mina krav allteftersom jag blir äldre, men för mig nu är det mina kriterier för en möjlig partner och jag vet att det är många i min ålder som tycker likadant!

Sen som sagt så har det utförts "ONS", då är det inte en kvinna för mig, det visar på en ganska stor brist av karaktär och är faktiskt bara "okej" för män (försöker inte vara sexistisk utan menar att kvinnor ofta kan acceptera att en man haft "ONS" som potentiell partner, men det omvända gäller icke i majoriteten av fall)

Hoppas du trots allt hittar en kvinna som inte överstiger vad du har för "count" och "ons"...  annars lär du få leta ;-)

/H

Utloggad Silverräven

• Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
Vad vill män ha??
« Svar #17 skrivet: fredag 23, mars 2012, 22:03:28 »
Haha ja jesus vilka olika uppfattningar man kan ha i den här frågan... Men men, det är väl bra att alla är olika, även om jag har fokus på andra saker hos en kvinna :)

Inloggad mega_n

• Global Moderator
  • Rhodiummedlem
  • *
« Svar #18 skrivet: fredag 23, mars 2012, 22:07:22 »
Haha ja jesus vilka olika uppfattningar man kan ha i den här frågan... Men men, det är väl bra att alla är olika, även om jag har fokus på andra saker hos en kvinna :)

Alla har olika tankar...

Jag vill dock lyfta fram den feminina kvinnligheten. Den verkar ha dödats i jämlikhetens tidevarv...
("No Tomboy for me!")

/H

sisu

• Gäst
« Svar #19 skrivet: fredag 23, mars 2012, 22:18:35 »
Det som är sorgligt är att den bilden som alang lyfter fram riskerar att bli viktigare i takt med att resistenta könsjukdomar samt HIV blir vanligare. Min fru läser till läkare och hon berättade att man idag har så dålig koll på HIV-förekomsten i landet att hela 20%av de HIV-smittade lyckas gå obehandlade tills AIDS bryter ut.

Silverräven och mega företräder en linje helt i takt med jämställdhet och penicillin. Men då det senare snart är ett minne blott så kan ens framtida partners sexuella erfarenheter bli mer intressant, men det går ju såklart att göra ett test oavsett antalet partners med.

Men icke att förglömma, penicillinets underbara värld håller på att försvinna och därmed förhoppningsvis en del tillhörande kulturella drag som att ha en stor mängd sexpartners oskyddat. Om inte så är epidemier av olika slag att vänta...

Inloggad mega_n

• Global Moderator
  • Rhodiummedlem
  • *
« Svar #20 skrivet: fredag 23, mars 2012, 22:27:55 »
Det som är sorgligt är att den bilden som alang lyfter fram riskerar att bli viktigare i takt med att resistenta könsjukdomar samt HIV blir vanligare. Min fru läser till läkare och hon berättade att man idag har så dålig koll på HIV-förekomsten i landet att hela 20%av de HIV-smittade lyckas gå obehandlade tills AIDS bryter ut.

Silverräven och mega företräder en linje helt i takt med jämställdhet och penicillin. Men då det senare snart är ett minne blott så kan ens framtida partners sexuella erfarenheter bli mer intressant, men det går ju såklart att göra ett test oavsett antalet partners med.

Men icke att förglömma, penicillinets underbara värld håller på att försvinna och därmed förhoppningsvis en del tillhörande kulturella drag som att ha en stor mängd sexpartners oskyddat. Om inte så är epidemier av olika slag att vänta...

Jo. Delvis rätt. Jag tror på jämlikhet men jag kommer vara supernöjd om jag träffar mitt livs kärlek och hon inte varit med fler partners än jag. Dvs, jag är mycket selektiv och litar inte på att penicillinet skulle rädda dagen.

/H

PS. Jäklar jag såg att jag nyligen blivit guldmedlem. Kan man inte få stanna som silvermedlem? DS.
« Senast ändrad: fredag 23, mars 2012, 22:38:24 av mega_n »

Utloggad kristensson

• Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2658
  • Affärsomdömen: 47
« Svar #21 skrivet: fredag 23, mars 2012, 23:41:29 »
när man är ung så lär man sig saker , när man blir äldre då förstår man.

Insidan är viktigast av allt

Så säger du bara 8)
Nej det är min uppriktiga upfattning

Utloggad alang

• Palladiummedlem
« Svar #22 skrivet: lördag 24, mars 2012, 12:20:45 »

Så säger du bara 8)

Håller med till fullo! Dock är det väl även så att utsidan ger insidan en chans, men självklart är insidan viktigast.

-Enligt mig :)

Utloggad SoulCrew

• Guldmedlem
  • Antal inlägg: 793
  • Affärsomdömen: 30
« Svar #23 skrivet: lördag 24, mars 2012, 20:20:50 »

Så säger du bara 8)

Håller med till fullo! Dock är det väl även så att utsidan ger insidan en chans, men självklart är insidan viktigast.

-Enligt mig :)

Det är svårt att uppskatta någons personlighet på tio meters avstånd... ;)

Inloggad Kungsleden

• Palladiummedlem
  • Antal inlägg: 323
  • Affärsomdömen: 72
« Svar #24 skrivet: lördag 24, mars 2012, 20:37:33 »

Vad är "ONS"?

Fö sällar jag mig till Silverrävens bild av vad som är önskvärt...

Inloggad mega_n

• Global Moderator
  • Rhodiummedlem
  • *
« Svar #25 skrivet: lördag 24, mars 2012, 20:46:48 »

Vad är "ONS"?

Kanske något av följande ?

* Office of National Statistics
* One Night Stand
* Oncology Nursing Society

;)

/H

Inloggad Kungsleden

• Palladiummedlem
  • Antal inlägg: 323
  • Affärsomdömen: 72
« Svar #26 skrivet: söndag 25, mars 2012, 08:57:53 »

Vad är "ONS"?

* One Night Stand

;)

/H

Haha...detta var bara ytterligare ett bevis på hur länge man varit utanför banan. Man går ju mest runt i "småbarnsdimman"och har svårt att tänka på annat än blöjbyten, matlagning, febertoppar, matlagning, rena kläder, matlagning, BVC-tider, matlagning etc etc etc. Hur som, tack för klargörandet.

Inloggad mega_n

• Global Moderator
  • Rhodiummedlem
  • *
« Svar #27 skrivet: söndag 25, mars 2012, 10:06:02 »

Vad är "ONS"?

* One Night Stand

;)

/H

Haha...detta var bara ytterligare ett bevis på hur länge man varit utanför banan. Man går ju mest runt i "småbarnsdimman"och har svårt att tänka på annat än blöjbyten, matlagning, febertoppar, matlagning, rena kläder, matlagning, BVC-tider, matlagning etc etc etc. Hur som, tack för klargörandet.

Jag måste erkänna att jag också var tvungen att slå upp detta. Men alang visste uppenbarligen... ;)

/H

Utloggad hen

• Silvermedlem
  • Antal inlägg: 169
« Svar #28 skrivet: måndag 26, mars 2012, 11:55:12 »
Hmm får fundera på era svar...

känner nog ingen tjejkompis som inte har haft ons... :o

Utloggad alang

• Palladiummedlem
« Svar #29 skrivet: måndag 26, mars 2012, 12:26:14 »
Hmm får fundera på era svar...

känner nog ingen tjejkompis som inte har haft ons... :o

Ja det säger ju något om vad dina tjejkompisar bör etiketteras med för titel.

Sponsorer

Opulence by LKL
Exklusiva Samlarmynt

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

(Såld) [Säljes]: Guld 10 kr Oscar II från 1874 by Mange
Igår kl. 18:50

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by Guld24K
Igår kl. 16:48

Irankriget by gbz
Igår kl. 13:54

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by mega_n