Vad är det som säljs: 1 oz Canada Maple Leaf silvermynt tillverkade år 2022.
Hur många mynt är till salu: Jag vänder mig i första hand men inte uteslutande till köpare som vill göra affärer i storleksordningen 5-20 mynt.
Hur är skicket på mynten: Mynten är i utmärkt skick och har sedan inköpstillfället förvarats i enskilda myntkapslar. Myntkapslarna medföljer vid försäljning.
Leverans: Mynten skickas inte via någon form av budtjänst. Önskemål om att få mynt postade undanbedes. Jag efterfrågar köpare som vill mötas på lämplig plats och i lugn och ro genomföra en för båda parter trygg och smidig affär. Mynten finns i Karlstad-regionen och affären genomförs i första hand där. Jag befinner mig sporadiskt i Stockholm. Möte i Stockholms-trakten är således inte uteslutet. Jag är beredd att vid försäljning av ett lite större antal mynt möta upp köpare med bil. Exakt upplägg diskuteras under sådana omständigheter i PM.
Betalning: Jag accepterar endast kontant betalning med sedlar av större valörer. Betalning med mynt accepteras inte.
Pris: Jag erbjuder i egenskap av privatperson ett förmånligt pris. Exakt pris beror på flertalet faktorer, inte minst aktuellt spotpris. Pris diskuteras i PM.
Övrigt: Ställ gärna frågor om du är intresserad av att köpa. Det är av stor vikt att du som köpare är trygg med att genomföra affären.