God fortsättning önskar även jag, men jag vet faktiskt inte om jag vill kombinera det med en önskan om högre, lägre eller oförändrade PM-priser.
Vi är i stormens öga just nu, och jag tror att jag väljer att, på lite kinesiskt vis, önska er alla ett riktigt trist och händelselöst 2014 vad gäller PM-priser, dvs må stormens öga vara så stort som möjligt. Tids nog kommer nästa fas, och det blir jobbigt alldeles oavsett PM-priser.
august