Investera i Guld - Investera i Silver
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Hjälp
Annonsera/Advertise
Regler
Diagram
Guld
Silver
Platina
Bitcoin
Sök
Media
Contact
Logga in
Registrera
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Ädelmetaller
»
Guld & Silver Övrigt.
»
om Fort Nox är tomt
« föregående
nästa »
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå ned
Författare
Ämne: om Fort Nox är tomt (läst 2769 gånger)
maggan
Guldmedlem
Antal inlägg: 781
Affärsomdömen: 3
om Fort Nox är tomt
«
skrivet:
onsdag 13, mars 2013, 20:28:36 »
Jag leker med konspirationen att fort Nox är tomt. Var är då allt det fysiska guldet? Kan Kina ha köpt så stora mängder i hemlighet? Eller har det grävts upp mycket mindre guld än vad som redovisats?
Loggat
Sarek
Rhodiummedlem
Antal inlägg: 2256
Affärsomdömen: 29
Medlem #100
SV: om Fort Nox är tomt
«
Svar #1 skrivet:
onsdag 13, mars 2013, 21:20:53 »
Centralbankerna höll inte mer än 18% av det total guldet ovan jord vid en beräkning 2008
Källa Wikipedia
Har USA leasat ut en stor del av sin guldreserv genom åren och det nu är utom räckhåll så finns det som sagt många andra än centralbanker som kan ha köpt det.
Loggat
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå upp
« föregående
nästa »
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Ädelmetaller
»
Guld & Silver Övrigt.
»
om Fort Nox är tomt
Sponsorer
Exklusiva Samlarmynt
Guld & Silverpriser
Market Data
by TradingView
Senaste Inlägg
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot
by
gbz
Idag
kl. 16:36
Sverige - Hur mår vi ekonomiskt?
by
gbz
Igår
kl. 23:56
Mormors Guld
by
sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54
meddelande delen på forumet?
by
Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18
Bad jokes.
by
Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53
Oseriösa säljare på Tradera.
by
Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32
(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda)
by
Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42
Guld säljes. 10 g guldtacka.
by
Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24
Guld säljes. Sovereigner till spotpris.
by
Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32
Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde.
by
Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50
Irankriget
by
gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12
Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen
by
gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43
***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017
by
Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47
Centralbankernas guldhandel
by
gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot.
by
gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23