Jag var säker på att säpo hade stängt ner forumet för att vi alla var potentiella terrorister och galenpannor och var på väg för att hämta oss, så jag dumpade allt silver på havets botten och brände min dator och flydde till skogs... nu ser jag att det var lite överdrivet

Nä nu överdrev jag lite men jag trodde fan att det hade med terrorhotet att göra, nu blir det konfiskering var min första tanke.