Författare Ämne: Tråd där vi förutspådde PM-priser 2021  (läst 926 gånger)

Inloggad glimbert

• Palladiummedlem
  • Antal inlägg: 357
  • Affärsomdömen: 19
Tråd där vi förutspådde PM-priser 2021
« skrivet: onsdag 05, maj 2021, 10:18:11 »
Jag är helt säker på att vi hade en skojig tråd där vi gissade hur PM-priserna skulle utvecklas under 2021. Har letat ihjäl mig efter den. Vart har den tagit vägen? För den kan väl inte tagits bort? Något kul måste vi väl få ha? :(

Utloggad Tyr

• Guldmedlem
  • Antal inlägg: 637
  • Affärsomdömen: 2
SV: Tråd där vi förutspådde PM-priser 2021
« Svar #1 skrivet: onsdag 05, maj 2021, 15:00:38 »
Citat: "Jag är helt säker på att vi hade en skojig tråd där vi gissade hur PM-priserna skulle utvecklas under 2021. Har letat ihjäl mig efter den. Vart har den tagit vägen? För den kan väl inte tagits bort? Något kul måste vi väl få ha? :( "

Vi har nog haft en, eller flera, trådar om hur silverpriset skulle utveckla sig. Men det har, med min hågkomst, varit i tidigare år, till och med många år tillbaka sedan.

Ja, det kan vara "kul" att se tillbaka på vad man DÅ trodde om dagens silverprisutveckling.

Den här sajtens "sökmotor" är då mer eller mindre värdelös. Ibland när jag har sökt någonting på den här sajten så har jag många ggr hittat det på GOOGLE!  Då har jag skrivit: Ädelmetallforum, plus det jag sökt på.

Inloggad glimbert

• Palladiummedlem
  • Antal inlägg: 357
  • Affärsomdömen: 19
SV: Tråd där vi förutspådde PM-priser 2021
« Svar #2 skrivet: onsdag 05, maj 2021, 16:20:00 »
Citat: "Jag är helt säker på att vi hade en skojig tråd där vi gissade hur PM-priserna skulle utvecklas under 2021. Har letat ihjäl mig efter den. Vart har den tagit vägen? För den kan väl inte tagits bort? Något kul måste vi väl få ha? :( "

Vi har nog haft en, eller flera, trådar om hur silverpriset skulle utveckla sig. Men det har, med min hågkomst, varit i tidigare år, till och med många år tillbaka sedan.

Ja, det kan vara "kul" att se tillbaka på vad man DÅ trodde om dagens silverprisutveckling.

Den här sajtens "sökmotor" är då mer eller mindre värdelös. Ibland när jag har sökt någonting på den här sajten så har jag många ggr hittat det på GOOGLE!  Då har jag skrivit: Ädelmetallforum, plus det jag sökt på.
Visst är sökmotorn katastrof jämfört med ett vanlig phpbb-forum. Och Google känns lite 2010. Men jag hade specifikt velat läsa tråden vi skrev i nu senast runt årsskiftet och den kan inte ligga så långt tillbaka om den finns kvar, vilket får mig att tro att den är borttagen. Som jag minns det gissade de flesta på relativt höga priser.

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Bad jokes. by Tyr
Idag kl. 12:40

Ny här by Strokur
Idag kl. 12:35

Ruthenium by Canvas
Idag kl. 02:15

Corona, inte ölen by JL_GBG
Igår kl. 23:21

Kryptovalutor by sff123
Igår kl. 15:44

Banken blir otillgänglig. by Hodja
Igår kl. 15:21

Vad sker med Kanadabörsen i händelse av USD-ras? by Sverre
Igår kl. 14:58

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
Igår kl. 13:58

KÖPES Sovereigner by Xrim
Igår kl. 10:40

Hur och vad ska investera pengar på? by Tole
Igår kl. 09:45

BIS Basel III by DEScypher
Igår kl. 00:04

[Säljes] 2020/2021Australian Coinbars, 2021 Silver Panda.Banköverföring & Swish. by Cyberdyne
fredag 11, juni 2021, 22:06:06

Oväntat stort inflationslyft i USA by AndrewJackson72
torsdag 10, juni 2021, 18:36:16

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by Stacker
onsdag 09, juni 2021, 22:34:41

Skatt på ISK by Stacker
onsdag 09, juni 2021, 22:07:18