A-kassa kan vara bra att ha med tanke på hur det ser ut i framtiden.
Vem har sagt att man ska spara pengar genom att gå ur a-kassan?
Nej exakt, A-kassan går man med i för ens egen skull, facket går man med i för någon annans skull. Det är åtminstone mina erfarenheter på området, hehe.