Alltså man gör köpet på tradera men man väljer avhämtning men kommer överens med säljaren att köpa frakten utanför tradera då kommer man undan köpskyddet som är kopplat till traderas frakt.
Citat från: Philip skrivet torsdag 23, januari 2025, 08:14:14Alltså man gör köpet på tradera men man väljer avhämtning men kommer överens med säljaren att köpa frakten utanför tradera då kommer man undan köpskyddet som är kopplat till traderas frakt.Ok, jag trodde skyddet var kopplat till auktionen.
Ni måste ju här i forumet bara vara säkra till 200% innan ni hänger ut säljare så här hänsynslöst bara. Och ha konkreta bevis för vad ni menar. Inte för att jag själv säljer eller köper på Tradera, jag har inget konto där. Inte på Blocket heller brukar jag köpa begagnat skit eller någon annanstans heller. Det verkar som ni bara killgissar här i forumet och leker poliser och detektiver liksom. Vad bryr ni er om att andra blir lurade och om de verkligen blir lurade? Är ni inte här som överallt annars att ni bryr er om er själva som alla andra idioter i samhället och på nätet? Varför är det annorlunda här? Bara för det handlar om ädelmetaller, eller vad fan håller ni på med liksom? Jag tycker båda parter är bara löjliga, både säljare ni hänger ut och ni här i forumet som låtsas bry er om affärerna på Tradera. Och vad tror då Traderas anställda om det här forumet? Töntigt hela grejen.
Asså är ni dumma i huvudet här på riktigt, eller är ni bara vanliga idioter?
https://www.tradera.com/item/344288/659647002/gold-nuggets-from-california-and-yukon-1-gram-Är detta äkta, vad tror ni?