Mobiltemat som ska funka i mobiler och surfplattor funkar inte längre, det visade sig att det inte var kompatibelt med den senaste uppdateringen från SMF som jag gjorde igår.
Det kommer dock att installeras ett nytt mobiltema nu i veckan som kommer och om det funkar som jag vill och tror att det gör så kommer förmodligen Tapatalk att få stryka på foten och avinstalleras från forumet, detta pga en hel del anledningar men mest för att Tapatalk som diktaturföretag kan dra åt pipsvängen helt enkelt. :-)