Investera i Guld - Investera i Silver
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Hjälp
Annonsera/Advertise
Regler
Diagram
Guld
Silver
Platina
Bitcoin
Sök
Media
Contact
Logga in
Registrera
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Ädelmetaller
»
Guld & Silver Övrigt.
»
När vi gräver guld i USA?
« föregående
nästa »
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå ned
Författare
Ämne: När vi gräver guld i USA? (läst 3964 gånger)
agau
Silvermedlem
Antal inlägg: 117
Affärsomdömen: 8
När vi gräver guld i USA?
«
skrivet:
måndag 05, december 2011, 17:55:28 »
Pan For Gold On The Streets Of New York City!
Loggat
Baltikinkasso
Global Moderator
Guldmedlem
Antal inlägg: 851
Affärsomdömen: 2
Corruptissima re publica plurimae leges.
SV: När vi gräver guld i USA?
«
Svar #1 skrivet:
måndag 05, december 2011, 18:33:53 »
Häftigt! Kunde aldrig tänka mig att det skulle finnas så mycket guld ute på gatan. I takt med att priserna ökar blir det lönsamt att leta guld på de mest märkliga platser, men bland tuggummirester och sprickor i asfalten är väldigt annorlunda.
Loggat
devetu
Kopparmedlem
Antal inlägg: 62
Affärsomdömen: 0
SV: När vi gräver guld i USA?
«
Svar #2 skrivet:
måndag 05, december 2011, 22:31:36 »
Coolt! Ska börja dammsuga de gator jag går på framöver
Loggat
agau
Silvermedlem
Antal inlägg: 117
Affärsomdömen: 8
SV: När vi gräver guld i USA?
«
Svar #3 skrivet:
måndag 05, december 2011, 23:07:37 »
Jag har för mig jag hörde om nån annan som livnärde sig på att leta efter sånt här. Har för mig han sa att de bästa platserna var typ parkeringar där folk lämnar en varm bil och går ut i kylan, då ploppade diamanterna ur ringar osv.
Loggat
Arkivet
Silvermedlem
Antal inlägg: 200
Affärsomdömen: 1
Det är fult att spara.
SV: När vi gräver guld i USA?
«
Svar #4 skrivet:
tisdag 06, december 2011, 14:39:15 »
Haha helt underbart!
Min pappa har lyckats hitta två guldringar det senaste året. Varför har inte jag sådan tur?
Edit: Nere i gruset på en parkering var den senaste, så agau är nog rätt ute
«
Senast ändrad: tisdag 06, december 2011, 14:42:04 av Arkivet
»
Loggat
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå upp
« föregående
nästa »
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Ädelmetaller
»
Guld & Silver Övrigt.
»
När vi gräver guld i USA?
Sponsorer
Exklusiva Samlarmynt
Guld & Silverpriser
Market Data
by TradingView
Senaste Inlägg
Guld säljes. 10 g guldtacka.
by
Birka
Igår
kl. 23:33
Guld säljes. Sovereigner till spotpris.
by
Birka
Igår
kl. 23:30
Köpes: Guldtacka upp till 50gram.
by
Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50
Irankriget
by
gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12
Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen
by
gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43
Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017
by
Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47
Oseriösa säljare på Tradera.
by
zodiac
fredag 12, juni 2026, 19:03:03
Centralbankernas guldhandel
by
gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot.
by
gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23
Egon von Greyerz
by
gbz
lördag 06, juni 2026, 12:50:17
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot
by
gbz
fredag 05, juni 2026, 20:47:15
Stigande marknadsräntor pressar priset på guld.
by
gbz
onsdag 03, juni 2026, 22:58:41
Avslutad Guld säljes. 5 g tackor.
by
Birka
onsdag 03, juni 2026, 10:55:50
Hästen, Apan och Tuppen Lunar II serien
by
Kulkuri
tisdag 02, juni 2026, 21:30:12
Aktier en förlustaffär de senaste 100 åren - Dagens Industri
by
fåtöljpanda
söndag 31, maj 2026, 19:40:28