Investera i Guld - Investera i Silver
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Hjälp
Annonsera/Advertise
Regler
Diagram
Guld
Silver
Platina
Bitcoin
Sök
Media
Contact
Logga in
Registrera
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Nyheter och viktiga meddelanden
»
Välkommen Nya Medlemmar
»
Hej på er!
« föregående
nästa »
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå ned
Författare
Ämne: Hej på er! (läst 3763 gånger)
Pettson
Medlem
Antal inlägg: 3
Affärsomdömen: 0
Hej på er!
«
skrivet:
fredag 28, oktober 2011, 00:26:54 »
Här har ni en mas som vill sätta sig in i hur det här med metallhandel utanför Tradera fungerar för oss vanliga dödliga. :cool:
Loggat
SoulCrew
Guldmedlem
Antal inlägg: 793
Affärsomdömen: 30
Hej på er!
«
Svar #1 skrivet:
fredag 28, oktober 2011, 00:46:54 »
Välkommen hit, det finns redan lite trådar om att beställa från Tyskland och Norge där du kan hitta en del matnyttigt. Guld är ju enklare då det är momsbefriat men det finns en del att hämta där också.
Loggat
Jonte
Medlem
Antal inlägg: 5
Affärsomdömen: 0
Hej på er!
«
Svar #2 skrivet:
fredag 28, oktober 2011, 04:49:41 »
Välkommen!Är själv ny och har hittat mycket intressant här.
Loggat
Silverräven
Rhodiummedlem
Antal inlägg: 3101
Affärsomdömen: 37
Kontakta mig via PM om du har frågor
Hej på er!
«
Svar #3 skrivet:
fredag 28, oktober 2011, 10:02:21 »
Välkommen hit Pettson!
Du kommer säkert kunna hitta bra fynd till bättre pris än på Tradera framöver
Hoppas du kommer trivas fint!
Loggat
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå upp
« föregående
nästa »
Ädelmetallforum
»
Forum
»
Nyheter och viktiga meddelanden
»
Välkommen Nya Medlemmar
»
Hej på er!
Sponsorer
Exklusiva Samlarmynt
Guld & Silverpriser
Market Data
by TradingView
Senaste Inlägg
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot
by
gbz
Idag
kl. 16:36
Sverige - Hur mår vi ekonomiskt?
by
gbz
Igår
kl. 23:56
Mormors Guld
by
sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54
meddelande delen på forumet?
by
Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18
Bad jokes.
by
Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53
Oseriösa säljare på Tradera.
by
Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32
(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda)
by
Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42
Guld säljes. 10 g guldtacka.
by
Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24
Guld säljes. Sovereigner till spotpris.
by
Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32
Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde.
by
Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50
Irankriget
by
gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12
Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen
by
gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43
***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017
by
Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47
Centralbankernas guldhandel
by
gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53
Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot.
by
gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23