Jag lyssnade lite men kvinnan låter ju ta mig tusan efterbliven när hon pratar. Utan tvekan en av de mest sövande människor jag stött på och dessutom helt intetsägande. Hennes roll verkade vara att inte säga något öht utan bara bjuda på plattityder och luddiga glidande antydningar dom var helt menlösa. Bortkastad tid imho och det budskap jag får med mig är att läget verkligen är så illa som folk säger och för att undvika att blåljuga folk i ansiktet eller iaf undvika att göra det på ett uppenbart vis. De har ingen aning hur de ska lösa problemen...
Det skulle vara kul att höra om någon orkat ta sig igenom hela cirkusen och kan ge en summering.
Btw inflationen ligger redan på 5% men man har valt att undanta vissa saker från statistiken och därför syns inte den verkliga inflationen. Samma me arbetslösheten, man ska inte luras att tro att arbetslös är detsamma som att sakna arbete. Tror den egentliga arbetslösheten ligger på 10-11%. De talar om skapade jobb men nämner inte hur många jobb som försvunnit... Bara en massa ljug alltihopa.