Författare Ämne: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)  (läst 91804 gånger)

Utloggad Baltikinkasso

  • Global Moderator
  • Guldmedlem
  • *
  • Antal inlägg: 851
  • Affärsomdömen: 2
  • Corruptissima re publica plurimae leges.
Re: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #135 skrivet: lördag 19, november 2011, 15:34:40 »
Ni norrmän alltså! Håller Baltikinkasso på med sådan dekadens ikväll också månntro?  :o

Jag? Inte då! Efter att ha blivit väckt av en tvååring som stod och kastade silvermynt  i skallen på mig så har jag nu satt planterat vitlök inför nästa säsong och satt två degar på jäsning... Varit förbi postkontoret och hämtat en Lunar 2011 1 kilo också, så nu har jag mottagit 2 av 3 paket från oduglingarna Silverbroker.

Utloggad kristensson

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2658
  • Affärsomdömen: 47
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #136 skrivet: söndag 20, november 2011, 01:02:02 »
Inget julbord här men väl lilla london följt av hagmans konditori

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #137 skrivet: söndag 20, november 2011, 01:21:15 »
Femrätters inkl otaliga glas vin blev det under kvällen, samt lite annat smått o gott. Jag lär inte bli hungrig förrän till lunchtid imorgon... någon dekadens blev det dock inte  ::)

Utloggad silverfisken

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 563
  • Affärsomdömen: 26
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #138 skrivet: söndag 20, november 2011, 01:52:01 »
Jag förstår att det vart lite blött igår silverfisken.  :D

Vissa ordval i den här posten var dock inte ok även om det är en slasktråd, se avdelning sunt förnuft även när man har festat, hehe.

/MrLibertad
« Senast ändrad: söndag 20, november 2011, 10:58:07 av MrLibertad »

Utloggad MrLibertad

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2080
  • Affärsomdömen: 138
SV: Re: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #139 skrivet: söndag 20, november 2011, 12:17:00 »
Ni norrmän alltså! Håller Baltikinkasso på med sådan dekadens ikväll också månntro?  :o
Varit förbi postkontoret och hämtat en Lunar 2011 1 kilo också, så nu har jag mottagit 2 av 3 paket från oduglingarna Silverbroker.

Det går ju annars bra att använda Silber-Werte, hålla på med oduglingar duger inte.  8)

Utloggad silverfisken

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 563
  • Affärsomdömen: 26
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #140 skrivet: söndag 20, november 2011, 13:39:45 »
Jag förstår att det vart lite blött igår silverfisken.  :D

Vissa ordval i den här posten var dock inte ok även om det är en slasktråd, se avdelning sunt förnuft även när man har festat, hehe.

/MrLibertad


ojojojoj mår dåligt, men jag va ju hemma tidigt, före 2 :) duktigt..idag e det storauktion med många intressanta objekt, ont i huvudet så detta lär gå åt skogen  :P funderar på att buda på ett wild life africa, 1 kg enkronor, lite guld, och några balboa silvermynt, kan få de till bra pris om jag har tur. nu på esso och köpa korv, deili frukost..

Utloggad MrLibertad

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 2080
  • Affärsomdömen: 138
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #141 skrivet: söndag 20, november 2011, 13:56:33 »
Jag förstår att det vart lite blött igår silverfisken.  :D

Vissa ordval i den här posten var dock inte ok även om det är en slasktråd, se avdelning sunt förnuft även när man har festat, hehe.

/MrLibertad


ojojojoj mår dåligt, men jag va ju hemma tidigt, före 2 :) duktigt..idag e det storauktion med många intressanta objekt, ont i huvudet så detta lär gå åt skogen  :P funderar på att buda på ett wild life africa, 1 kg enkronor, lite guld, och några balboa silvermynt, kan få de till bra pris om jag har tur. nu på esso och köpa korv, deili frukost..

Det är lugnt, ta en återställare så rätar det upp sig ganska snabbt :-)

Utloggad silverfisken

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 563
  • Affärsomdömen: 26
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #142 skrivet: söndag 20, november 2011, 14:34:08 »
Känner mig redan piggare, onyttiga saker hjälper till att bota det onda i kroppen, vad vore livet utan godis och skräpmat..

Utloggad silverfisken

  • Guldmedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 563
  • Affärsomdömen: 26
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #143 skrivet: söndag 20, november 2011, 18:27:43 »
Ja det vart då inget på den där auktionen, allt vart så dyrt, enkronorna gick för över 3600 kr, inte värt det, va ca 800 gr. mest 50 tal. sen bjöd jag nyss på en 1 dollars australia monkey 1 oz från 2004, drar mig ur vid 500 kr..ingen bra dag, lär vinna lite på qxl, en panda 1 oz från 2011 samt en fiju taku 1 oz. inga kanonpriser där inte, lär få de 2 för ca 630 kr..bad day, bad day. men kött står och gosar sig i olja och goda kryddor, ska bli deiligt..

Utloggad Baltikinkasso

  • Global Moderator
  • Guldmedlem
  • *
  • Antal inlägg: 851
  • Affärsomdömen: 2
  • Corruptissima re publica plurimae leges.
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #144 skrivet: söndag 20, november 2011, 19:26:36 »
Ni norrmän alltså! Håller Baltikinkasso på med sådan dekadens ikväll också månntro?  :o
Varit förbi postkontoret och hämtat en Lunar 2011 1 kilo också, så nu har jag mottagit 2 av 3 paket från oduglingarna Silverbroker.

Det går ju annars bra att använda Silber-Werte, hålla på med oduglingar duger inte.  8)

Jo. hade gärna handlat från Silberwerte, men de har varken Lunar 2011, Cook Islands och de andra grejerna som Silberbroker sitter på, därav snedsteget. Får väl knappra ihop en rapport och posta i rätt tråd när alla paket är i hamn...

Utloggad Baltikinkasso

  • Global Moderator
  • Guldmedlem
  • *
  • Antal inlägg: 851
  • Affärsomdömen: 2
  • Corruptissima re publica plurimae leges.
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #145 skrivet: onsdag 23, november 2011, 23:03:06 »
Haha, fotbollen slut och då rusar antalet användare och gäster som är inne och kikar :)

Utloggad Silverräven

  • Rhodiummedlem
  • **
  • Antal inlägg: 3101
  • Affärsomdömen: 37
  • Kontakta mig via PM om du har frågor
    • Ädelmetallforum
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #146 skrivet: lördag 26, november 2011, 15:21:14 »
Sitter på tåg från götet till bilindustrins blivande spökstad - Trollhättan! Hunden ligger vid mina fötter och jag kan inte låta bli att imponeras av hur bra forumet blev efter plattformsbytet. Det kommer bli stort, och mycket tack vare er som hänger här!

Ikväll vankas inflyttningsfest, fast planeringen har gått från fest till middag för två i stället :P

Utloggad mowi_af

  • Palladiummedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 451
  • Affärsomdömen: 27
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #147 skrivet: lördag 26, november 2011, 19:13:53 »
ikväll blir det julbord, då blir det mat, alkohol och sex, det är så det är, norsk tradition  ;D

Stämmer faktiskt.

Utloggad Arkivet

  • Silvermedlem
  • ***
  • Antal inlägg: 200
  • Affärsomdömen: 1
  • Det är fult att spara.
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #148 skrivet: torsdag 01, december 2011, 22:12:16 »
Skönt, då var dispositionen inlämnad för min kommande uppsats. Nu vet jag i alla fall vad jag ska skriva framöver. Segt bara att det blir skrivande framför dator många timmar den här månaden. Risk för att det blir mycket slösurfande in på adelmetallforumet när koncentrationen inte är på topp ;)

Utloggad agau

  • Silvermedlem
  • ***
  • Antal inlägg: 117
  • Affärsomdömen: 8
SV: Nu!!!! Vad tänker eller undrar du över just nu? (officiell slasktråd)
« Svar #149 skrivet: lördag 03, december 2011, 19:06:13 »
Just nu är jag imponerad över den här trummisen.

URGEHAL live @ Festung Open Air 2009

 

Sponsorer

Opulence by LKL
Exklusiva Samlarmynt

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
Idag kl. 16:36

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
Igår kl. 23:56

Mormors Guld by sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47

Centralbankernas guldhandel by gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23