Jag noterar att vi tappat det mesta av återhämtningen av kronan som vi såg under hösten och vintern. Senaste veckan har det rasat extra mycket, kronan är ner 40 öre mot dollarn sedan i onsdags (6 dagar sedan i skrivande stund) och idag blåste euron rakt genom 11 kronors-gränsen med besked.