Alltså en europeisk vinkel funkar om du vill nå europeér (en målgrupp som inte redan nås av alla de kanaler som redan finns där ute), självklart inte amerikanerna. Men varför konkurrera med alla dessa kanaler som redan finns för en amerikansk publik?