I en demokratisk diskussion så behöver man inte förklara sina genmälen eller inlägg Yttrandefrihetens grundpelare Kanske läge att googla åsiktsfrihet
Laban77 är ganska rolig. Men inte särskilt öppen med vad han egentligen anger för skäl för sina åsikter angående Trump,annat än att han är en ondska. Det är ren lathet. Och vilka kriterier ingår i "världens mest skadliga ledare" Jag blir så nyfiken.Är Herr Laban Demokrat överhuvudtaget ?
"Och vi går till historien som tillät honom att fortsätta"Det har funnits fler än Laban77, i historien, som velat stoppa människor och åsikter.https://youtu.be/OZYuv6pQd2k
Personligen har jag inte en tvekan om att Obama tillät finansvärlden att köra in i kaklet till randen av en katastrof 2008. Han låtsas att han inte visste ,eller någonsin ställde några ansvarsfrågor varken förr eller senare.
Citat från: Fiat de Lux skrivet måndag 14, oktober 2019, 13:34:53Personligen har jag inte en tvekan om att Obama tillät finansvärlden att köra in i kaklet till randen av en katastrof 2008. Han låtsas att han inte visste ,eller någonsin ställde några ansvarsfrågor varken förr eller senare.Ahaaa, det var så det gick till 2008. Och här har man gått och trott att Obama blev president först 2009.Jag gissar att jag är ett offer för fake media och går på vad som helst.
Labban: "Han har lärt sig att rätt lögner lockar fler väljare än vad de avskräcker i en till stor del okunnig värld"Till skillnad från dig då (som har blivit indoktrinerad 9 år i svensk sosse-skola och som tittar på SVT varje dag) som kan allt och vet allt hur det egentligen ligger till ?
Citat från: Rödlöga skrivet onsdag 16, oktober 2019, 11:22:58Labban: "Han har lärt sig att rätt lögner lockar fler väljare än vad de avskräcker i en till stor del okunnig värld"Till skillnad från dig då (som har blivit indoktrinerad 9 år i svensk sosse-skola och som tittar på SVT varje dag) som kan allt och vet allt hur det egentligen ligger till ?Mmm... Bra argument där, Rödlöga.
Jag är inte alls förvånad över din reaktion.En tillräckligt indoktrinerad människa kan inte tänka i andra banor än dom banor som hen har blivit indoktrinerad till att tänka i.