Driver du en blogg eller hemsida? Länka till forumet så länkar vi till dig. Läs mer här.Forumet har tagit fram ett eget silvermynt, SWEA, bli medlem och läs mer här.
Antal personer som röstat: 55
Haha, nej! Har inget behov av att vränga ut och in på mitt liv. Är dessutom i den åldern då "alla" i vänkretsen har småungar och då kan ni ju tänka er hur facebook ser ut.
Citat från: Baltikinkasso skrivet fredag 13, juli 2012, 15:56:39Haha, nej! Har inget behov av att vränga ut och in på mitt liv. Är dessutom i den åldern då "alla" i vänkretsen har småungar och då kan ni ju tänka er hur facebook ser ut.Jotack, jag vet vad du pratar om. Går numera inte en dag när man loggar in på fejan utan att man ser bilder på ungar överallt. Tänk vad upprörda alla dessa småbarnsföräldrar skulle bli om de fick reda på att inte precis alla tycker att just deras unge är världens sötaste
Haha, nej! Har inget behov av att vränga ut och in på mitt liv. Är dessutom i den åldern då "alla" i vänkretsen har småungar och då kan ni ju tänka er hur facebook ser ut.Jag har aldrig fattat grejen med sociala medier där man hela tiden ska tävla om att vara så social som möjligt. Kanske är jag för gammal och "tidig" med internet. Jag gillar "forum-formatet", diskutera ädelmetaller här, träning på träningsforum osv. utan att alla måste se allt. Enda sociala media mediumet jag använder är Linkedin.
Om man ligger o läser en bok o somnar o boken faller ned över ansiktethar man då "facebook"?