Skulle vilja hålla med Alang, jag har själv bott i Malmö och om du åker till en privat adress(även om ni ses offentligt) med någon i Malmö så riskerar man minst pengarna och mobilen men i värsta fall livet. Ta med dig lite beskydd och möt personen på Gustav Adolfs torg eller liknande, men som sagt ha några som är din backup men som bara sitter och tar det lugnt utan synbar koppling till dig.