Vet att tråden är gammal fast du vill säkert veta ändå

Har varit och är fortfarande en myntsamlare så jag kan försöka ge dig en värdering.
Kopparmynt brukar inte vara värda så jättemycket även fast att de är så gamla.
Men några 10or är de ändå värda:
Mynten från 1666: värde 30-50kr (den är rätt så nersliten och de är inte så jätteovanliga, köpte en likadan en gång för 40kr och den är i betydligt bättre skick och även den hade en liknade felprägling.
Skillingarna antagligen ca 20kr st. Har köpt en i närmast ocirkulerat skick för 50kr och sådana som är på bilden har jag sålt till mynthandlare och fått runt 20kr st.
Skulle ha behållit de om jag vore dig, lite häftigt att ha så gamla föremål
