Instämmer, om någon har många omdömen bör man nästan kunna utgå från att de är positiva då ett fåtal negativa skulle avskräcka andra från affärer med användaren.
Dock väldigt tråkigt såklart för oss som varit med länge, kanske är en uppdatering som är inkompatibel som någon nämnde, men tråkigt att de inte anpassar eller åtminstone förvarnar för sånt från utgivaren.