Javisst, jag vet en del om ASAGA. Har varit medlem ett tag nu, mycket intressant företag. Speciellt om man redan är insatt i vad som händer i världsekonomin, guld och silver, osv. Är för tillfället i pre-launch, dvs det har inte officiellt startat ännu. Sidan utvecklas, arrangemang håller på att göras.
Vet inte hur mycket jag kan skriva här utan att strida mot forumets regler, men om du vill veta mera, kontakta mig.
Grundaren håller webinar ikväll (fredag 11.11) och även i början av nästa vecka.
Spännande att vara med i ett företag från början och se hur det byggs upp.