Författare Ämne: Har jag blivit blåst, forumaffär  (läst 37769 gånger)

Inloggad sff123

  • Administratör
  • Platinamedlem
  • *
  • Antal inlägg: 1914
  • Affärsomdömen: 92
SV: Har jag blivit blåst, forumaffär
« Svar #75 skrivet: tisdag 16, juni 2020, 18:23:04 »
Trevligt att se dig på forumet igen hoppas allt är bra efter omständigheterna
Varmt välkommen tillbaks Ritva :)

Inloggad Lassiter

  • Silvermedlem
  • ***
  • Antal inlägg: 131
  • Affärsomdömen: 23
SV: Har jag blivit blåst, forumaffär
« Svar #76 skrivet: tisdag 16, juni 2020, 21:51:56 »
Min sjukskrivning har nu upphört och det är från och med nu jag som skriver. Det innebär också att det är bäst att kontakta mig
 
Jag vill ändå skriva ett meddelande för att göra avslut på den här tråkiga händelsen. Av personliga skäl vill jag inte gå in på detaljer men jag vet nu vad ordspråket "en olycka kommer sällan ensam" innebär. Med det sagt vill jag tacka för det otroliga tålamod och förståelse köparna hade i vintras.

Jag tänker inte ursäkta mig mer eftersom fler ursäkter är överflödiga men eftersom jag hade lovat kvitton på köpen, hoppas jag att det finns fortsatt förståelse för att det kommer ta några dagar eftersom jag kommer tillbaka till fodringar och fortfarande kämpar i uppförsbacke.

Jag vet inte när jag kommer kunna köpa PM igen men nu när det blåser upp till storm, inser jag vilken värdefull tillgång det är och det har som bekant även ni som fick vänta på beställningar fått inse. Jag hoppas verkligen att de som velat lämna forumet tänker om och att nya användare inte avskräcks, utan tvärtom, förstår värdet av att hålla riktiga pengar.

/R

Välkommen tillbaka!

Utloggad I_am_mine

  • Platinamedlem
  • *
  • Antal inlägg: 1312
  • Affärsomdömen: 36
SV: Har jag blivit blåst, forumaffär
« Svar #77 skrivet: onsdag 17, juni 2020, 13:07:50 »
Välkommen tillbaka!

Tråkigt att höra om allt ont som hänt dig och att det inte är över än, hoppas uppförsbacken planar ut snart och att du får lite medvind i seglen.

Självklart blev folk oroliga vilket är förståeligt när det rör sig om penga-engagemang med främlingar men allting sagt och gjort så gör man bara rätt för sig så snart man kan så är ursäkter överflödiga.

 

Sponsorer

Opulence by LKL
Exklusiva Samlarmynt

Guld & Silverpriser

Senaste Inlägg

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående silverspot by gbz
Idag kl. 15:21

Sverige - Hur mår vi ekonomiskt? by gbz
tisdag 23, juni 2026, 23:56:11

Mormors Guld by sputnik
söndag 21, juni 2026, 06:22:54

meddelande delen på forumet? by Au
lördag 20, juni 2026, 08:35:18

Bad jokes. by Tyr
fredag 19, juni 2026, 19:36:53

Oseriösa säljare på Tradera. by Tyr
torsdag 18, juni 2026, 19:33:32

(Såld)[Säljes]: Lot om 5 st 1oz silvermynt (3 Kookaburror, 1 koala & 1 Panda) by Mange
torsdag 18, juni 2026, 17:20:42

Guld säljes. 10 g guldtacka. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:33:24

Guld säljes. Sovereigner till spotpris. by Birka
tisdag 16, juni 2026, 23:30:32

Köpes: Guldtacka 50gram, eller Guldmynt till samma värde. by Berlusconi
måndag 15, juni 2026, 19:30:50

Irankriget by gbz
söndag 14, juni 2026, 13:51:12

Den STORA tråden för aktier i gruvbranschen by gbz
lördag 13, juni 2026, 23:09:43

***Pausad***Spotpris, silver kilomynt Lunar Tupp 2017 by Coltrane
lördag 13, juni 2026, 15:00:47

Centralbankernas guldhandel by gbz
torsdag 11, juni 2026, 23:21:53

Den STORA (enda) tråden för kommentarer angående guldspot. by gbz
tisdag 09, juni 2026, 23:45:23